توزیع ۴۵۰ پرس غذای گرم در لبیک به رزمایش مواسات و همدلی 

توزیع ۴۵۰ پرس غذای گرم در لبیک به رزمایش مواسات و همدلی 

تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
زهرا کردستانی گفت: در راستای لبیک به رزمایش مواسات و همدلی طی ۲ مرحله ۴۵۰ پرس غذای گرم پخت کرده و در بین نیازمندان محله توزیع کردیم.

«زهرا کردستانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای لبیک به رزمایش مواسات و همدلی طی ۲ مرحله ۴۵۰ پرس غذای گرم پخت کرده و در بین نیازمندان محله توزیع کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت افزود: تهیه و توزیع غذای گرم با جلب کمک های خیرین و مشارکت اعضای کانون انجام شد که در یک مرحله ۲۰۰ پرس و در مرحله بعدی نیز ۲۵۰ پرس غذای گرم در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین به منظور تهیه سبدهای غذایی با همکاری و مشارکت بچه مسجدی های کانون، کمک های مومنانه خیرین و مردمی جمع آوری شده و در اختیار پایگاه مقاومت بسیج خواهران قرار داده شد تا آنها سبدهای غذایی تهیه کرده و در بین نیازمندان توزیع کنند.

کردستانی ابراز کرد: روز عید فطر نیز فطریه مردم را جمع آوری کرده و به صورت نقدی تقدیم خانوارهای نیازمند محله کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) با اشاره به تداوم فعالیت تولید ماسک، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا به همت ۶ نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری کارگاه های کوچک تولید ماسک خانگی راه اندازی شد و این بانوان با کمک اعضای خانواده، هر یک روزانه بیش از ۵۰ عدد ماسک تولید می کنند.

وی عنوان کرد: وسایل مورد نیاز تولید ماسک از جمله پارچه، نخ و کِش توسط پایگاه مقاومت بسیج خواهران تامین و در اختیار بانوان خیاط عضو کانون قرار داده می شود.

کردستانی ادامه داد: ماسک های تولیدی پس از طی مراحل استریل در بین کارگران شهرداری و ساختمانی و نیازمندان توزیع می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) از تداوم فعالیت های مجازی کانون در ایام کرونایی خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح ملی راهکار، همچنان در حال برگزاری دوره های مجازی قرآن کریم، تفسیر، سبک زندگی اسلامی و آموزش احکام ویژه بانوان هستیم که از طریق راه اندازی گروهی در واتس آپ در حال انجام است.

وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، هر یک از اعضای کانون به صورت خودجوش جلسه خانگی قرائت زیارت عاشورا را در منازل خود برگزار کرده و ثواب قرائت آن را به روح حضرت امام خمینی (ره) هدیه کردند.

کردستانی در خاتمه تاکید کرد: با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر بچه مسجدی ها، فعالیت های جهادی و برنامه های مجازی کانون تا پایان کرونا تداوم دارد.

پایان پیام/ 586